Přednáška je určena především seniorům, kteří chtějí lépe porozumět světu reklamy a (manipulativních) technik používaných v marketingu. Nabídne přehled o tom, jak jsou reklamní strategie navrženy k upoutání pozornosti a ovlivnění rozhodnutí. Budeme se věnovat různým formám reklamy od tradičních tištěných médií až po digitální reklamu na sociálních sítích a webových stránkách. Podrobně se zaměříme na koncepty jako jsou „clickbait“ titulky, přesvědčovací taktiky a využívání cookies pro cílenou reklamu. Účastníci se dozvědí, jak rozpoznat a kriticky hodnotit reklamní obsah a jak chránit své osobní údaje před nežádoucím sběrem a využitím. Cílem kurzu je poskytnout seniorům nástroje a znalosti, které jim pomohou stát se informovanými a obezřetnými spotřebiteli v digitálním věku.

Místo konání Smetanovy sady 2, vzdělávací centrum
Akce probíhá 21. 5. 2024, 15.00 – 16.30
Vstupné volné
Určené pro veřejnost