• má zodpovědnost za interní a externí komunikaci firmy
    • tvoří komunikační strategii
    • řídí jednotnou image společnosti
    • připravuje tiskové zprávy, dopisy, projevy, propagační brožurky a letáky, inzeráty, zodpovídá za obsahovou i formální stránku firemních informačních materiálů a webové prezentace
    • rediguje zvláštní publikace, zpravodaje pro zaměstnance i ostatní veřejnost, dopisní papíry a jiné tiskoviny (jednotný vizuální styl)
    • kontaktuje zpravodajská média a nezávislé publicisty a předkládá jim informace o organizaci a odpovídá na dotazy
    • organizuje tiskové konference, společenská setkání, dny otevřených dveří, výroční oslavy
    • zajišťuje fotodokumentaci všech akcí, spravuje archiv
    • spravuje sociální sítě
    • vystupuje na veřejnosti a připravuje vystoupení jiných představitelů organizace
    • zajišťuje výrobu publikací, audiovizuálních prezentací
    • sbírá informace o organizaci a veřejných aspektech její existence, sleduje efektivitu PR programů, navrhuje průzkumy veřejného mínění
    • provádí výcvik vedení pro práci s médii, pro tvorbu prezentací a jiné akce s veřejností
    • řídí akce PR po personální a programové stránce
    • zajišťuje fundraising pro doplňkové kulturní akce knihovny
    • zajišťuje organizaci, realizaci a propagaci kulturních a vzdělávacích akcí knihovny
    • pořádá přednášky, semináře, besedy, konference, výstavy, literární festivaly a autorská čtení
    • schvaluje a zajišťuje pronájem prostor SVK PK